Natječaj: 1. stručnjak za javnu nabavu – Lidar 2. stručnjak za financije – Lidar

Donositelj: Geodetski fakultet

Vrsta dokumenta: Natječaj za posao

Skinite PDF

Napomena:

Preuzmite odluku o izboru kandidata za točku 1. (stručnjak za javnu nabavu – Lidar)

Preuzmite odluku o izboru kandidata za točku 2. (stručnjak za financije – Lidar)


Sveučilište u Zagrebu

Geodetski fakultet

raspisuje

N A T J E Č A J

za izbor

1. jednog izvršitelja (m/ž) na radno mjesto I. vrste – rukovoditelj računovodstva, sukladno klasifikaciji iz Pravilnika o ustroju radnih mjesta na Geodetskom fakultetu – interni naziv STRUČNJAK ZA JAVNU NABAVU na projektu “Multisenzorsko zračno snimanje Republike Hrvatske za potrebe procjene smanjenja rizika od katastrofa”, financiranog iz Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.”, izravna dodjela bespovratnih sredstava, referentna oznaka poziva KK.05.2.1.10, na određeno vrijeme do predviđenog završetka Projekta 31.12.2022., u punom radnom vremenu.

2. jednog izvršitelja (m/ž) na radno mjesto I. vrste – rukovoditelj računovodstva, sukladno klasifikaciji iz Pravilnika o ustroju radnih mjesta na Geodetskom fakultetu – interni naziv STRUČNJAK ZA FINANCIJE na projektu “Multisenzorsko zračno snimanje Republike Hrvatske za potrebe procjene smanjenja rizika od katastrofa”, financiranog iz Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.”, izravna dodjela bespovratnih sredstava, referentna oznaka poziva KK.05.2.1.10, na određeno vrijeme do predviđenog završetka Projekta 31.12.2022., u punom radnom vremenu.

Opis poslova, uvjeti izbora i kriteriji izbora za radno mjesto pod točkom 1.

Opis poslova:

– objavljivanje Dokumentacije o nabavi u Elektroničkom oglasniku javne nabave,

– izrada Obavijesti o nabavi u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi,

– sudjeluje na koordinacijskim sastancima stručnog povjerenstva za nabavu prema potrebi/dogovoru

– priprema i objava odgovora na upite potencijalnih ponuditelja,

– otvaranje i evaluacija ponuda,

– izrada Zapisnika o otvaranju, ocjenjivanju i evaluaciji ponuda,

– priprema i izrada odluka o odabiru/odluka o poništenju postupka

– odgovor na eventualne žalbe neuspješnih ponuditelja.

Uvjeti izbora:

– Viša ili visoka stručna sprema (završen preddiplomski ili diplomski sveučilišni studij ili integrirani sveučilišni studij društvenog, prirodnog, biotehničkog, tehničkog ili interdisciplinarnog područja);

– Minimalno 3 godine radnog iskustva vezanog uz pripremu i/ili provedbu postupaka nabave ili savjetovanja u pripremi i/ili provedbi postupaka nabave na projektima sufinanciranim iz fondova EU ili drugih izvora financiranja;

– Posjedovanje važećeg Certifikata u području javne nabave ili drugog jednakovrijednog dokumenta izdanog od strane nadležnog tijela

Kriteriji izbora bit će:

– poznavanje i iskustvo administriranja projekata, projekata sufinanciranih iz fondova EU ili drugih izvora financiranja, uključujući izvještavanje s financijskog i/ili pravnog aspekta

– vještine rada na računalu i poznavanje Office aplikacija (Word, Excel), Internet

– organizacijske vještine, pouzdanost, točnost i sistematičnost

– motivacija za rad i nove izazove

– sklonost timskom radu i dobre komunikacijske vještine

Opis poslova, uvjeti izbora i kriteriji izbora za radno mjesto pod točkom 2.

Opis poslova:

– nadzor i koordinacija svih projektnih aktivnosti,

– upravljanje ugovorom o dodjeli bespovratnih sredstava,

– praćenje napretka postignutih rezultata u odnosu na plan, proračun i iskorištenje resursa,

– praćenje financijskog toka (priprema mjesečne prognoze novčanih tokova projekta u cjelini),

– izrada Zahtjeva za predujam, izrada financijskog dijela izvještaja o napretku i ZNS-ova, odnosno financijskog dijela završnog izvješća projekta i Završnog ZNS-a,

– sudjelovanje u upravljanju financijama odobrenim po projektu,

– komunikacija s nadležnim tijelima vezana uz financijski dio projekta.

Uvjeti izbora:

– Viša ili visoka stručna sprema (završen prediplomski ili diplomski sveučilišni studij ili integrirani sveučilišni studij društvenog, prirodnog, tehničkog ili interdisciplinarnog područja);

– Minimalno 3 godine radnog iskustva u financijskom upravljanju/vođenju projekata, projekata sufinanciranih iz fondova EU ili drugih međunarodno priznatih financijskih institucija i financijskom izvještavanju i planiranju

Kriteriji izbora bit će:

– poznavanje i iskustvo administriranja projekata, projekata sufinanciranih iz fondova EU ili drugih međunarodno priznatih institucija, uključujući izvještavanje s financijskog i/ili pravnog aspekta

– vještine rada na računalu i poznavanje Office aplikacija (Word, Excel), Internet

– organizacijske vještine, pouzdanost, točnost i sistematičnost

– motivacija za rad i nove izazove

– sklonost timskom radu i dobre komunikacijske vještine

Prijavi na natječaj pod točkom 1. i 2. treba priložiti:

1. dokaz o državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice),

2. životopis, uz navođenje relevantnih iskustava za svako od navedenih radnih mjesta za koje se prijavljuje,

3. dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (preslika diplome ili uvjerenje o završenom studiju),

4. dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima (obavezno elektronički zapis odnosno potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje)

5. uvjerenje nadležnog suda da se protiv pristupnika/ce ne vodi kazneni postupak (koje nije starije od šest mjeseci),

6. certifikat u području javne nabave (preslika)

7. strani državljani dužni su priložiti dokaz o znanju hrvatskog jezika – napredna razina.

U prijavi na natječaj pod točkom 1. i 2. kandidati trebaju navesti osobne podatke: ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i e-adresu te naziv radnog mjesta za koje podnose prijavu.

Urednom prijavom smatra se ona prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju. Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj te se podnositelj takve prijave neće naknadno pozivati na dopunu prijave.

Sukladno čl. 13. st. 1. (NN 82/08, 69/17) Zakona o ravnopravnost spolova, na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Pristupnici koji ostvaruju pravo prednosti prema posebnom zakonu dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, te priložiti dokaze o tom statusu. Takvi pristupnici imaju prednost u odnosu na ostale pristupnike samo pod jednakim uvjetima.

Geodetski fakultet Sveučilišta u Zagrebu prikuplja i obrađuje osobne podatke pristupnika na natječaj za zasnivanje radnog odnosa u svrhu provjere kvalificiranosti i zadovoljavanja uvjeta natječaja sukladno Pravilniku o zaštiti i obradi osobnih podataka (Klasa: 602-08/18-07/03, Urbroj: 380-65-07-03-18-2. od 13. studenoga 2018.).

Prije konačnog odabira kandidata imenovano povjerenstvo za provedbu natječaja utvrđuje koje su prijave na natječaj pravodobne i potpune te utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete propisane natječajem.

Imenovano povjerenstvo za provedbu natječaja može kandidate s liste pozvati na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti i/ili intervju.

Povjerenstvo nakon provedenoga postupka provjere znanja i sposobnosti i/ili intervjua podnosi izvješće o provedenom postupku, uz koje prilaže rang listu kandidata, s obzirom na rezultate provjere znanja i sposobnosti i/ili intervjua.

Za kandidata koji ne pristupi testiranju, odnosno intervjuu smatra se da je povukao prijavu na natječaj i više se ne smatra kandidatom.

Provjera znanja i sposobnosti i/ili intervju bit će iz područja provedbe projekata sufinanciranih iz fondova EU ili drugih međunarodno priznatih institucija, te računalne pismenosti.

Poslodavac zadržava pravo slanja svih obavijesti svim prijavljenim kandidatima elektroničkom poštom, prema adresi navedenoj u prijavi.

Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne ostvare zadovoljavajući rezultat na testiranju znanja i sposobnosti i/ili intervjuu, obustavit će se postupak po ovom natječaju. Poslodavac zadržava pravo poništiti natječaj ili ne prihvatiti nijednu prijavu za zaposlenje.

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama Zbog izvanredne okolnosti, prijave slati s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, s naznakom »Za natječaj – (interni naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje)« na e-adresu: pisarnica@geof.hr.

Rezultati natječajnog postupka objavit će se na službenoj internetskoj stranici Geodetskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu https://www.geof.unizg.hr/natjecaji/.

Sveučilište u Zagrebu

Geodetski fakultet

Podijelite na: