Natječaj: stručni savjetnik – LABIRINT

Donositelj: Geodetski fakultet

Vrsta dokumenta: natječaj

Skinite PDF

Napomena:

Preuzmite odluku o izboru kandidata


SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
GEODETSKI FAKULTET

Klasa: 112-03/20-01/2
Urbroj: 380-65-01-20-1.
Zagreb, 18. 12. 2020.

NATJEČAJ

za izbor jednog izvršitelja (m/ž) na radno mjesto I. vrste – stručni savjetnik za određene poslove, interni naziv PROJEKTNI ASISTENT na projektu „LABIRINT – Razvoj i izrada standarda zanimanja, kvalifikacija i studijskih programa u geodeziji i geoinformatici”, financiranog iz Europskog socijalnog fonda, OP Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., poziv. „Provedba HKOa na razini visokog obrazovanja”, na određeno vrijeme u punom radnom vremenu – do povratka zaposlenice s rodiljnog dopusta.

Opis poslova radnog mjesta:

Administrativno vodenje projekta, priprema financijskih izvještaja te izvještaja o napretku na projektu, komunikacija s posredničkim tijelima, sudjelovanje u izradi stručnih i analitičkih materijala u području projekta, arhiviranje dokumentacije projekta, sudjelovanje u promociji, vidljivosti i ostalim informativnim aktivnostima projekta, praćenje i primjena zakonskih i drugih propisa u području djelatnosti, sudjelovanje u pripremi i provjeri dokumentacije za provođenje projektnih nabava, vodenje plaćanja prema ostalim članovima tima i dobavljačima, izrada prijedlog rebalansa proračuna za slijedeće godine, informiranje članova radnih skupina o radnim aktivnostima

Uvjeti izbora:

Uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa pristupnici moraju imati završen dodiplomski, odnosno preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, izvrsno poznavanje rada na računalu, poznavanje engleskog jezika u govoru.

Kriteriji izbora bit će:

  • poznavanje i iskustvo administriranja projekata financiranih iz Europskog socijalnog fonda ili drugih projekata financiranih iz strukturnih i investicijskih fondova Europske unije (EU), uključujući izvještavanje s financijskog i/ili pravnog aspekta.
  • vještine rada na računalu i poznavanje Office aplikacija (Word, Excel, Internet)
  • organizacijske vještine, pouzdanost, točnost i sistematičnost
  • motivacija za rad i nove izazove
  • sklonost timskom radu i dobre komunikacijske vještine

Prijavi treba priložiti:

  1. dokaz o državljanstvu (domovnica),
  2. životopis, uz navodenje iskustva u administriranju projekata financiranih iz Europskog socijalnog fonda ili drugih projekata financiranih iz strukturnih i investicijskih fondova Europske unije (EU),
  3. dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (preslika diploma),
  4. dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima (obvezno elektronički zapis odnosno potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  5. uvjerenje nadležnog suda da se protiv pristupnika/ce ne vodi kazneni postupak (koje nije starije od šest mjeseci),
  6. strani državljani dužni su priložiti dokaz o znanju hrvatskog jezika – napredna razina.

U prijavi na natječaj kandidati trebaju navesti osobne podatke: ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i e-adresu te naziv radnog mjesta za koje podnose prijavu. Dokumentacija se predaje u tiskanom obliku u jednom primjerku, u neovjerenoj preslici.

Urednom prijavom smatra se ona prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju. Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječąia ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj te se podnositelj takve prijave neće naknadno pozivati na dopunu prijave.

Sukladno čl. 13. st. l. (NN 82/08, 69/17) Zakona o ravnopravnost spolova, na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Prije konačnog odabira kandidata imenovano povjerenstvo za provedbu natječaja utvrđuje koje su prijave na natječaj pravodobne i potpune, utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete propisane natječajem te kandidate s liste poziva na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti te intervju.

Povjerenstvo provodi postupak provjere znanja i sposobnosti kroz intervju, podnosi izvješće o provedenom postupku, uz koje prilaže rang listu kandidata, s obzirom na rezultate provjere znanja i sposobnosti te intervju.

Za kandidata koji ne pristupi testiranju, odnosno intervjuu smatra se da je povukao prijavu na natječaj i više se ne smatra kandidatom.

Provjera znanja i sposobnosti kroz intervju bit će iz područja provedbe projekata Europskog socijalnog fonda te računalne pismenosti.

Poslodavac zadržava pravo slanja svih obavijesti svim prijavljenim kandidatima elektroničkom poštom, prema adresi navedenoj u prijavi.

Ako se na javni natječąj ne prijave osobe koje ispunjavaju uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, obustavit će se postupak po ovom natječaju. Poslodavac zadržava pravo poništiti natječaj ili ne prihvatiti nijednu prijavu za zaposlenje.

Geodetski fakultet Sveučilišta u Zagrebu prikuplja i obrađuje osobne podatke pristupnika na natječaj za zasnivanje radnog odnosa u svrhu provjere kvalificiranosti i zadovoljavanja uvjeta natječaja sukladno Pravilniku o zaštiti i obradi osobnih podataka (Klasa: 602-08/18-07/03, Urbroj: 380-65-07-03-18-2. od 13. studenoga 2018.).

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, sa naznakom „Za natječaj – Stručni savjetnik za određene poslove – projektni asistent-zamjena“ dostavljaju se na e-mail adresu pisarnica@geof.hr 

Rok za podnošenje prijava na natječaj je 8 dana od datuma objave.

Podijelite na: