1. OPĆE INFORMACIJE |
|||||||||
1.1. Nositelj predmeta |
Dalibor Vračan |
1.6. Godina studija |
1. i 2. (I. – IV. semestar) |
||||||
1.2. Naziv predmeta |
Tjelesna i zdravstvena kultura |
1.7. Bodovna vrijednost (ECTS) |
0 |
||||||
1.3. Suradnici |
|
1.8. Način izvođenja nastave (broj sati P+V+S+e-učenje) |
30V (TJ) |
||||||
1.4. Studijski program (preddiplomski, diplomski, integrirani) |
Preddiplomski |
1.9. Očekivani broj studenata na predmetu |
90 |
||||||
1.5. Status predmeta |
Obvezni |
1.10. Razina primjene e-učenja (1, 2, 3 razina), postotak izvođenja predmeta on line (maks. 20%) |
- |
||||||
2. OPIS PREDMETA |
|||||||||
2.1. Ciljevi predmeta |
Prijenos informacija i znanja iz kineziologije i fiziologije sporta o utjecaju tjelesne aktivnosti na ukupni psihofizički i socijalni status čovjeka. Usvajanje novih i usavršavanje starih motoričkih znanja i vještina te specijalizacija studenata u kineziološkim aktivnostima pogodnim za svakodnevno sportsko-rekreacijsko vježbanje. |
||||||||
2.2. Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet |
Nema |
||||||||
2.3. Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi |
|
||||||||
2.4. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) |
|
||||||||
2.5. Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
|
1. SP igre - nogomet - tehnika. Odbojka - tehnika. 2. SP igre - nogomet - tehnika. Odbojka - tehnika. 3. SP igre - nogomet - tehnika. Odbojka - tehnika. 4. SP igre - košarka - tehnika. 5. SP igre - košarka - tehnika. 6. SP igre - košarka - tehnika 7. Parterna gimnastika. 8. Partnerna gimnastika. 9. Plivanje - tehnike. 10. Plivanje - tehnike. 11. Plivanje - tehnike. 12. Aerobika - gibanja u prostoru u ritmičkim ciklusima. 13. Aerobika - gibanja u prostoru u ritmičkim ciklusima. 14. Stretching - kreiranje malih vježbovnih sustava prema spec. sportu. 15. Istrajna kretanja u prirodi. |
||||||||
2.6. Vrste izvođenja nastave: |
predavanja seminari i radionice vježbe on line u cijelosti mješovito e-učenje terenska nastava |
samostalni zadaci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad (ostalo upisati) |
2.7. Komentari: |
||||||
|
|||||||||
2.8. Obveze studenata |
- prisustvovati na 24/30 sati vježbi |
||||||||
2.9. Praćenje rada studenata (upisati udio u ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): |
Pohađanje nastave |
|
Istraživanje |
|
Praktični rad |
|
|||
Eksperimentalni rad |
|
Referat |
|
(Ostalo upisati) |
|
||||
Esej |
|
Seminarski rad |
|
(Ostalo upisati) |
|
||||
Kolokviji |
|
Usmeni ispit |
|
(Ostalo upisati) |
|
||||
Pismeni ispit |
|
Projekt |
|
(Ostalo upisati) |
|
||||
2.10. Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
Predmet se ne ocjenjuje |
||||||||
2.11. Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) |
Naslov |
Broj primjeraka u knjižnici |
Dostupnost putem ostalih medija |
||||||
Mišigoj-Duraković M. i sur. (1999.) Tjelesno vježbanje i zdravlje, Zagreb: Grafos |
|
Knjižnice grada, Kineziološki fakultet. |
|||||||
|
|
|
|||||||
2.12.Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskoga programa) |
Volčanšek, B. (1996.) Plivanje, Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu Trninić, S. (1996.) Analiza i učenje košarke, Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu Janković, V. (1966.) Odbojka, Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu Šnajder, V.; Milanović, D. (1991.) Atletika hodanja i trčanja, Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1991. |
||||||||
2.13.Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija |
|
||||||||
2.14.Ostalo (prema mišljenju predlagatelja) |
|
1. GENERAL INFORMATION |
|||||||||
1.1. Course teacher |
Dalibor Vračan |
1.6. Year of the study programme |
First, 1st semester 2nd semester Second, 3rd semester 4th semester |
||||||
1.2. Name of the course |
Physical and health culture |
1.7. Credits (ECTS) |
0 |
||||||
1.3. Associate teachers |
|
1.8. Type of instruction (number of hours L + S + E + e-learning) |
30 (E) |
||||||
1.4. Study programme (undergraduate, graduate, integrated) |
Bachelor Study |
1.9. Expected enrolment in the course |
90 |
||||||
1.5. Status of the course |
obligatory |
1.10. Level of application of e-learning (level 1, 2, 3), percentage of online instruction (max. 20%) |
|
||||||
2. COUSE DESCRIPTION |
|||||||||
2.1. Course objectives |
Transfer of information and knowledge about kinesiology and physiology of sport about influence of corporal activity on total psychophysical and social status of human. Adopting new and improvement of existing motility knowledge’s and skill’s and specialization of students in kinesiological activities appropriate for daily sport-recreational exercise. |
||||||||
2.2. Course enrolment requirements and entry competences required for the course |
No |
||||||||
2.3. Learning outcomes at the level of the programme to which the course contributes |
|
||||||||
2.4. Learning outcomes expected at the level of the course (4 to 10 learning outcomes) |
|
||||||||
2.5. Course content broken down in detail by weekly class schedule (syllabus) |
1. Sport games – football - technique. Handball - technique. 2. Sport games – football - technique. Handball - technique. 3. Sport games – football - technique. Handball - technique. 4. Sport games – basketball - technique. 5. Sport games – basketball - technique. 6. Sport games – basketball - technique. 7. Parter gymnastics. 8. Partner gymnastics. 9. Swimming - tehnique. 10. Swimming - tehnique. 11. Swimming - tehnique. 12. Aerobic – motion in space in rythmical cycles. 13. Aerobic – motion in space in rythmical cycles. 14. Stretching – creating small excersising systems in accordance to specific sport. 15. Endurance of motion in nature. |
||||||||
2.6. Format of instruction: |
lectures seminars and workshops exercises on line in entirety partial e-learning field work |
independent assignments multimedia and the internet laboratory work with mentor (other) |
2.7. Comments: |
||||||
|
|||||||||
2.8. Student responsibilities |
Presence on 80% (24/30) hours of exercise |
||||||||
2.9. Screening student work (name the proportion of ECTS credits for each activity so that the total number of ECTS credits is equal to the ECTS value of the course ) |
Class attendance |
1 |
Research |
|
Practical training |
|
|||
Experimental work |
|
Report |
|
independent assignments |
|
||||
Essay |
|
Seminar essay |
|
interactive tasks |
|
||||
Tests |
|
Oral exam |
|
(other) |
|
||||
Written exam |
|
Project |
|
(other) |
|
||||
2.10. Grading and evaluating student work in class and at the final exam |
Course is not assessed |
||||||||
2.11. Required literature (available in the library and via other media) |
Title |
Number of copies in the library |
Availability via other media |
||||||
Mišigoj-Duraković M. i sur. (1999.) Tjelesno vježbanje i zdravlje, Zagreb: Grafos |
|
Knjižnice grada, Kineziološki fakultet. |
|||||||
|
|
|
|||||||
|
|
|
|||||||
|
|
|
|||||||
|
|
|
|||||||
2.12.Optional literature (at the time of submission of study programme proposal) |
Volčanšek, B. (1996.) Plivanje, Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu Trninić, S. (1996.) Analiza i učenje košarke, Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu Janković, V. (1966.) Odbojka, Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu Šnajder, V.; Milanović, D. (1991.) Atletika hodanja i trčanja, Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1991. |
||||||||
2.13.Quality assurance methods that ensure the acquisition of exit competences |
The implementation of a single university Questionnaire for evaluating teachers prescribed by the Senate. |
||||||||
2.14.Other (as the proposer wishes to add) |
|